 |
שטראוס מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש למותג דנונה, תחת הסיסמה: "הדבר האמיתי ביוגורט".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, ממשיך את השפה התקשורתית של המותג "המשדרת חיוניות, אופטימיות, בטחון עצמי ואינטימיות", כפי שמצהירים בחברה.
לראשונה מאז ההשקה המחודשת של דנונה בספטמבר 2003 הקמפיין החדש אינו עושה שימוש בשפת ה"חצי-חצי", אך מנסה לשמור על הקישור האסוציאטיבי למראה הייחודי של המותג.
הסרטון צולם בעיירה אנטיב שבריביירה הצרפתית, ומציג בחור צעיר, אלון פרידמן (שחקן התיאטרון המבטיח ל-2005), המסתובב ברחובות עיירה צרפתית ציורית, ומחפש נואשות אחר אהבתו.
מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי, קופי: יאיר שינברג, ארט: טני זיפר ואיילת חן, תקציבאית: טל יופה, שי דור, סופרוויזרית: ורד קינרייך- גולן, פלנינג: טלי קשטן, אלי האריס, מפיקת משרד: שירה רובס, חברת הפקה: שושי ואודי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|