ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הדבר האמיתי ביוגורט
שחקן התיאטרון אלון פרידמן, מככב בפרסומת החדשה של דנונה, שצולמה בריביירה הצרפתית
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
23/3/2005 12:35
שטראוס מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש למותג דנונה, תחת הסיסמה: "הדבר האמיתי ביוגורט". 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, ממשיך את השפה התקשורתית של המותג "המשדרת חיוניות, אופטימיות, בטחון עצמי ואינטימיות", כפי שמצהירים בחברה. 

לראשונה מאז ההשקה המחודשת של דנונה בספטמבר 2003 הקמפיין החדש אינו עושה שימוש בשפת ה"חצי-חצי", אך מנסה לשמור על הקישור האסוציאטיבי למראה הייחודי של המותג. 

הסרטון צולם בעיירה אנטיב שבריביירה הצרפתית, ומציג בחור צעיר, אלון פרידמן (שחקן התיאטרון המבטיח ל-2005), המסתובב ברחובות עיירה צרפתית ציורית, ומחפש נואשות אחר אהבתו. 

מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי, קופי: יאיר שינברג, ארט: טני זיפר ואיילת חן, תקציבאית: טל יופה, שי דור, סופרוויזרית: ורד קינרייך- גולן, פלנינג: טלי קשטן, אלי האריס, מפיקת משרד: שירה רובס, חברת הפקה: שושי ואודי.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...