הקטלוג, בהשקעה כוללת של חצי מיליון שקלים, מציג מוצרים בלעדיים לחנויות הקונספט של נייקי
דפדף בברנז'ה
NRG מעריב 23/3/2005 13:32
נייקי ישראל תפיץ לראשונה קטלוג מוצרים בלעדיים, לחנויות הקונספט של נייקי.
הקטלוג, בהשקעה כוללת של חצי מיליון שקלים, יופץ בכרבע מיליון עותקים ויגובה במודעות פרסום במגזינים.
מנייקי ישראל נמסר כי: "מטרת הקטלוג היא חיזוק המודעות לקולקצייה הבלעדית המשווקת בכ-9 חנויות הקונספט של נייקי. בין המוצרים: פריטים מיוחדים מסדרת הכדורסל של מייקל ג'ורדן, לברון ג'יימס ומכבי ת"א בכדורסל המאומצת ע"י נייקי".