ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
פרסום מבפנים
טלעד תקרין פרסומות שהופקו ע"י אנשים בעלי צרכים ייחודיים, בשיתוף עם חברות מסחריות
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
23/3/2005 14:08
זכיינית ערוץ 2 טלעד תעלה לאוויר סדרת פרסומות, שהופקו במסגרת פרויקט "בא מבפנים", בשיתוף עם חברות מסחריות שונות. 

בפרסומות מככבים, מפיקים, כותבים ויוצרים אנשים בעלי צרכים ייחודיים, ומטרתם לקדם אוכלוסיות אלה בישראל.  

הפרסומת הראשונה שתשודר תחת הסלוגן "יחד הכל יכול לקרות", הופקה במשותף על ידי טלעד ורשת המסעדות "ננדוס ישראל". 

הפרסומת מציגה באמצעות ציורי דגים, מפגש בין דג השוחה בים לדג אחר הכלוא באקווריום שקוף. לדברי קני ברוזין, מנכ"ל ובעלים משותף של ננדוס ישראל, ""הזדהנו מאוד עם רוח הפרסומת בעיקר מכיוון שזה האני מאמין של הרשת ושל עולם המסעדנות בכלל - ברגע שאדם יוצא מהבית ליהנות במסעדה, הכל פשוט יכול לקרות. אנשים נפגשים, אהבות מתחילות במסעדות, חוויות של טעמים". 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...