 |
תנובה מכנסת את סדרת החלבים המיוחדים (חלב מועשר, חלב לדגני בוקר ועוד) תחת השם: "חלב תנובה פלוס", בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק: "מיתוג הסדרה נועד ליצור בידול בין החלב המפוסטר הרגיל, לבין משקאות הפרימיום של תנובה, במטרה להדגיש בפני הצרכן את הערך המוסף שבמוצרים אלה".
אדלר מציינת עוד כי הסדרה החדשה תהווה פלטפורמה להרחבת משפחת חלבי הפרימיום בעתיד.
המיתוג החדש, יגובה בקמפיין רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום גיתם /BBDO, תחת הסלגון "חלב תנובה פלוס. פרגן לעצמך".
הקמפיין, בכיכובו של עמי סמולרצ'יק, יכלול טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ופעילות קד"מ.
סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג, מנהלת לקוחות: שירלי כהן, תקציבאית בכירה: עדי לוי, סמנכ"ל מחקר ואסטרטגיה: מיכל דבורצקי, פלנר: רביד קופרברג, סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט, מנהל קריאטיב: רומם סרגנה וגל פורת, מנהלת מחלקת הפקה: שירלי זלצמן, מפיקה: מאיה מאירי, חברת הפקה: שושי ואודי, במאי: קובי חבייה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|