ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
לילי שכפלילי
זירוקס ישראל מעלה קמפיין רדיו בהשקעה של כמיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום תאוצה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
27/3/2005 11:51
זירוקס ישראל תעלה השבוע קמפיין רדיו למוצרי האופיס שלה, תחת הסיסמה: "לילי שכפלילי". 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום תאוצה, כולל שלושה תשדירים קצרים בקריינות של השחקנית ענת מגן, המציגים את יתרונות מוצרי החברה. 

היקף הקמפיין עומד על כמיליון שקלים, ובנוסף תשקיע החברה 100 אלף דולר נוספים, בפרסום בעיתונות. 

מהחברה נמסר כי "בשנה החולפת, השקיעה זירוקס ישראל כ-3 מיליון שקלים בשני מסעות פרסום, והקמפיין הנוכחי הוא המשך תמיכה במותג, לאורהובלתה של החברה בשוק המדפסות בשנת 2004". 

להאזנה לתשדיר, לחצו כאן.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...