ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
רוצה לצאת תותח?
הקמפיין של המכללה האקדמית להנדסה ירושלים, באמצעות רגב-קויצקי, מציג קריאייטיב בשפה צעירה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
27/3/2005 12:25
המכללה האקדמית להנדסה ירושלים העלתה קמפיין פרסום, לקראת היום הפתוח שיערך ב-7 באפריל. 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רגב-קויצקי, כולל אינטרנט (בהפקת אוק אינטראקטיב), עיתונות, רדיו ושילוט חוצות – תחת הסיסמה: "לא לכל אחד". 

הקריאייטיב מאופיין בשפה צעירה, עדכנית ותמציתית ומציג פניות אישיות כגון: רוצה להיות כריש?", "רוצה לצאת תותח?" וכו'. 

מנהל לקוחות: גדי חייט, סופרווייזר: דפנה טלר, תקציבאית: לירון לוי, מנהל קריאייטיב: אופיר מירב, קופירייטר: יוסי לוי, סמנכ"ל לקוחות אוק אינטראקטיב: גלית בכור, תכנון מדיה אוק אינטראקטיב: שרית יחיאל.
לצפייה בסרטון האינטרנט, לחצו כאן.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...