 |
קוקה קולה ישראל מעצבת מחדש את המותג פאנטה, בהשקעה של חצי מיליון שקל. במסגרת המהלך, הושקו תוויות חדשות לכל המוצרים בסדרה ובמקביל, תצא החברה בפעילות קד"מ נרחבת למותג ברשתות השיווק.
במסגרת המהלך עבר המותג דיאט פאנטה אורנג’ את השינוי הבולט ביותר: תווית המוצר הוחלפה לתווית חדשה בצבע כסף, שהפך לאחד מסימני ההיכר של קטגוריית מוצרי הדיאט.
לדברי דורון ארד, מנהל מותג פאנטה, המהלך מהווה חלק מתוכנית אסטרטגית כוללת של המותג ברחבי העולם. "המותג בעיצובו החדש, מחזק את ערכי פאנטה: חדשני, כייפי, צעיר, עדכני ומוטרף".
ארד ציין עוד כי המראה החדש של פאנטה הושק לאחרונה בכ-30 מדינות ובהן ארצות הברית,שבדיה גרמניה ,ספרד ואחרות, וכי ההשקה במדינות אלו הביאה לדיווח על גידול של 20%-30% במכירות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|