ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
ממשיכים בקומביניישן
ריגלי יוצאת בפעילות רדיו אינטראקטיבית למותג המסטיקים ג'וסי פרוט, בהשקעה של רבע מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
27/3/2005 12:48
חברת ריגלי יוצאת בפעילות קד"מ אינטראקטיבית, בהמשך להשקתמותג המסטיקים "ג'וסי פרוט".  

היקף ההשקעה במהלך, מוערך בכ-250 אלף שקל והוא כולל פעילות בתוכנית הבוקר של Esc 99 ובתוכניתו של שמוליק טיאר ברדיו 103FM. 

מהחברה נמסר כי "הפעילויות ברדיו נבנו כחלק מערכי המותג: לא שיגרתי, הרפתקני, שובר מוסכמות ובעל חוש הומור ובהקשר לסלוגן – 'הבאנו אותה בקומביניישן'". 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...