 |
הפרסומת של יונדאי - "תעצור בצד", זכתה בתואר "ה-1 בחודש" לחודש מרץ, במשאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, באמצעות מכון
המחקר "מותגים".
הפרסומת, של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, זכתה במשאל ב-119 נקודות (49% תרומה למותג ו-21% קריאטיביות).
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
בייגל בייגל - הכי קריאייטיבי
|
 |
|
 |
 |
 |
|
אל המקום השני הגיעה הפרסומת "בייגל בייגל – הדרקון", של באומן-בר-ריבנאי, עם 100 נקודות (23% תרומה ו-54% קריאטיביות).
במקום השלישי מחזיקה הפרסומת של בזק בינלאומי – "המאפיונרים" של אדלר-חומסקי&ורשבסקי, עם 23 נקודות (7% תרומה ו-9% קריאטיביות).
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |  | מקום שני - קמפיין התלת מימד לבייגל בייגל
| |
|