 |
משרד הפרסום גיתם/BBDO הכריז על פתיחת תחרות "קפירניית הזהב" – תחרות הקריאייטיב הפנימית.
בסוף כל חודש ייבחרו הקמפיינים הקריאיטיביים ביותר שהעלה המשרד, כאשר בסוף השנה, ייבחר מתוכם הקמפיין הקריאייטיבי ביותר.
כפי שפורסםב-NRG מעריב, הקמפיין הנבחר יזכה את כל אנשי הצוות שעבדו עליו: הקריאייטיב, התקציבאות, המדיה, יחסי הציבור והמחקר, יחד עם נציגי הלקוח - באירוח של שבוע בסוכנות הפרסום BBDO ברזיל.
מיכל המאירי, מנכ"ל המשרד: "בגיתם הצבנו לעצמנו אתגר - להפוך למשרד הקריאטיבי ביותר. בשנה האחרונה חוללנו מספר שינויים ותהליכים ארגוניים, שמטרתם העצמת יסוד הקריאייטיב כקו מוביל בעשיית המשרד. אני מאמינה שהתחרות תביא לייצור קריאייטיב חזק, פורץ דרך ואפקטיבי".
|
 |
 |
 |
 |
|
|