/images/archive/gallery/280/647.jpgצילומי קטלוג של סיגל דקל
צילום: יהונתן שאול
גן עדן של אופנה
סיגל דקל הפיקה קטלוג בשפה פרסומית חדשה, במסגרת מהלך למיתוג מחדש של הרשת
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 28/3/2005 11:07
מעצבת האופנה סיגל דקל משקיעה מיליון שקל במהלך מיתוג מחדש. במסגרת המהלך יעברו כל חנויות הרשת עיצוב מחדש ויוחלפו האריזות והתוויות על המוצרים.
כמו כן הופק קטלוג בשפה פרסומית חדשה, תחת הקונספט "גן עדן, גיהנום ומה שביניהם". עלות הפקת הקטלוג 30 אלף דולר הוא יופץ בכעשרת אלפים עותקים.
לדברי שי שניר, מנכ"ל הרשת: המהלך נועד לחזק את המותג לקראת פרישת חנויות בחו"ל. כיום משווקת דקל את הקולקציה לנקודות מכירה בבלגיה והולנד ובשנתיים הקרובות היא צפויה לפתוח חנויות בארה"ב ואירופה.
יצוין כי בשנת 2004 הגיע מחזור המכירות של הרשת ל-14 מיליון שקל. לדברי שניר, "עד שנת 2006 יגיע מחזור המכירות ל-18 מיליון שקל והרשת תימנה 11 חנויות".