ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
איזבל אדלר מובילה את "פאנקייר"
רשת האופנה לצעירות יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום בהיקף ארצי, הכולל שילוט חוצות וקטלוג
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
28/3/2005 10:32
רשת האופנה לצעירות - פאנקייר, יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום בהיקף ארצי. הקמפיין, הנושא את הסלוגן "summer vacation" , כולל שילוט חוצות וקטלוג -בהיקף כחצי מיליון שקלים. 

להובלת הקמפיין נבחרו הדוגמניות איזבל אדלר וויקה פינקלשטיין, והוא הופק על-ידי גולן נהרדעא. 

אילנית שריקי, מנהלת השיווק של החברה: "הקמפיין נועד להגדיל את המודעות למותג 'פאנקייר' ולגבות את הגדלת הפעילות המתוכננת של החברה". 

יצוין כי פאנקייר פעילה בשוק האופנה מזה 12 שנה. לחברה 5 חנויות בזכיינות ובכוונתה לפתוח עוד 10 חנויות -עד סוף שנת 2005. 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...