ראשי > ברנז'ה > מדיה > כתבה
בארכיון האתר
נתוני רייטינג גבוהים ל"שיר שלנו"
בחברת הלויין מרוצים מהדרמה היומית, ומציגים נתוני רייטינג שלא מביישים תוכנית בערוץ 2. יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן: "ההצלחה היא חסרת תקדים"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
28/3/2005 12:43
הדרמה המוזיקלית היומית "השיר שלנו", עומדת על רייטינג ממוצע של 18% מכלל לקוחות yes, בשבועיים הראשונים לשידור העונה השניה, כך מדווחים הבוקר ב-yes.  

נתוני הרייטינג, שמבוססים על בתי אב המנויים ל-yes בלבד, מתורגמים במספרים לקרוב למאה אלף צופים. 

ב-yes מרוצים מאוד מהנתונים, "ההצלחה של 'השיר שלנו' היא הצלחה חסרת תקדים" טוען יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של yes. "מדובר ברייטינג שטרם נראה כמותו בערוץ שאינו ערוץ ברודקאסט. 'השיר שלנו' סוחפת אחריה קהל מגוון של צעירים ומבוגרים וזוכה זו העונה השנייה לקהל נאמן, לצד קהל חדש שמצטרף". 

ב-yes החלו לשדר את העונה השניה של "השיר שלנו" לפני כשבועיים. בעונה השניה מנסים התלמידים של ירדנה טמיר הגרים בשכנות בקומפלס מגורים יוקרתי, לשרוד בעולם הבידור האמיתי. 

מלבד שחקני העונה הראשונה שממשיכים, הצטרפו לדרמה אושרי כהן ("הכוכבים של שלומי", "אהבה מעבר לפינה"), גולן אזולאי ("טירונות") ויעל שרוני ("משחק החיים"). 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

מדיה
מסתמן: סמכויות ניהול רשות השידור יועברו למנהל חיצוני  
הכלבה של קסרי  
גדי משחק בנשק  
עוד...