 |
/images/archive/gallery/281/013.jpg מתוך סרטי פרסומת סטודנטים במכללה למנהל
 |
|
|
פקקים באילון? זיהום אוויר? קיצוץ בעוגת התקציב? מיוחד ל-NRG מעריב: פרסומות לארגונים חברתיים, שהפיקו סטודנטים לתקשורת |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
עירית יוסילביץ' 28/3/2005 13:20 |
|
|
|
|
 |
בנתיבי איילון לא אהבו את זה: סטודנטים לתקשורת במכללה למינהל הציגו את עורק התנועה המרכזי כשחיין ישראלי כושל בסרטון פרסומת נשכני שהפיקו בהתנדבות.
הסטודנטים, שהפיקו את הסרטונים במסגרת סדנה ייחודית בפרסום חברתי, יצרו בהתנדבות 3 סרטוני פרסומת לארגונים חברתיים. מדובר בסדנה שבה מתבצעת העבודה מול הארגונים במתכונת של לקוח-משרד פרסום-חברת הפקה - משלב גיבוש האסטרטגיה ועד להפקת הסרטונים.
לצפייה בסרטון השחייין הכושל ל"מגמה ירוקה", לחצו כאן. לצפייה בסרטון ל"אגודה לזכויות האזרח", לחצו כאן. לצפייה בסרטון ל"מועצה הישראלית להתנדבות", לחצו כאן.
את הסדנה מנחים דן ערב, מרצה בבית הספר לתקשורת של המכללה, עמית משיח, מנהל תחום השיווק החברתי במשרד הפרסום מק'אן אריקסון והבמאי ערן שפירא.
מחר (ג') יוצגו לראשונה הפרסומות, שהופקו עבור "האגודה לזכויות האזרח", "המועצה הישראלית להתנדבות" וארגון הסטודנטים לאיכות הסביבה, "מגמה ירוקה".
"פרסום חברתי הוא מגמה ההולכת ומתגברת בשנים האחרונות, הן בשל התמקצעות של ארגונים ועמותות מהמגזר השלישי והן בשל ריבוי הפירמות המסחריות המעונינות לתרום לקהילה", אומר עמית משיח. "אנו רואים בסדנה הזדמנות להשתלב במגמה ובמקביל לפתח כלים חדשניים לפרסום".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|