ראשי
>
ברנז'ה
>
פרסום
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/104/543.jpg
בעלי משרד זרמון-גולדמן צילום: יוסי אלוני
תקציב דומינו'ס פיצה לזרמון-גולדמן
תקציב הפרסום של הרשת, בהיקף מוערך של כחצי מיליון דולר, עובר לזרמון-גולדמן
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ'
29/3/2005 13:57
זרמון-גולדמן זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת "דומינו'ס פיצה", המוערך בכחצי מיליון דולר.
כפי
שפורסם
ב-
NRG מעריב
, הרשת החלה לבחון משרדי פרסום, לאחר שבשנה האחרונה ליווה אותה משרד הפרסום ענבר-מרחב.
אסף גרינברג, מנכ"ל "דומינו'ס פיצה ישראל" מסר כי הבחירה בזרמון-גולדמן משקפת את התוכניות להמשך מיצוב הרשת כמובילת ענף משלוחי הפיצות בישראל.
אילון זרמון אמר בתגובה: "זהו כבוד גדול מבחינתנו לטפל במותג כה חדשני ומתקדם שהמציא את תחום משלוחי הפיצה בעולם, ואנו גאים על הבחירה".
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                 
16.98%
או, יס! זה "הוט"
                 
7.55%
רשות השידור...
                 
7.55%
עוד...
פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"
קול מן השמיים
גמר הגביע: MIDIAHOUSE מכרה חסויות ב-400 אלף
עוד...