 |
/images/archive/gallery/130/084.jpg קמפיין אנרג'י
 |
|
|
מנכ"ל עלית-אנרג'י מפרגן לתלמה על הפרסומת ל"כריות", ומבטיח שבקרב על שוק דגני הבוקר עוד יהיה מעניין |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
עירית יוסילביץ' 29/3/2005 14:27 |
|
|
|
|
 |
כשנה לאחר השקת מותג דני הבוקר "ENERGY DREAMS", ממשיכה עלית-אנרג'י במאמצים לבסס את מעמדה כשחקנית דומיננטית בקטגוריה, מול המתחרה הקשה - תלמה.
החברה הודיעה היום על השקת דגני בוקר כשרים לפסח, תחת המותג, מתוך שאיפה להיות השחקנית הבודדת בתחום. לפני מספר שנים עשתה תלמה ניסיון לשווק מוצר דגני בוקר כשר - מהלך שלא הצדיק את עצמו מסחרית.
לדברי מנכ"ל החברה, מוטי כהן, שוק הדגנים עם מילוי מגלגל כ-110 מיליון שקלים בשנה, ונשלט על-ידי תלמה - המחזיקה ב-85% - עם המותג כ"כריות".
כהן, דווקא מפרגן למתחרה על הקמפיין המוצלח שהעלתה לאחרונה לאוויר, אך במקביל לא נמנע מלעקוץ: "הם מאויימים מהעובדה שנכנסנו לשוק ונגסנו בנתחים שלהם. לא לשווא השקיעה תלמה בשנה החולפת למעלה מ-4 מיליון דולר, בפרסום שיוק ומבצעים - כאשר רק הסרטון האחרון עלה לה חצי מיליון דולר".
כהן מביע שביעות רצון מנתח השוק הנוכחי של החברה - שהתייצב על 15%. יחד עם זאת הוא אמר כי יעד החברה להגיע עד 2006 ל-30% נתח שוק - עומדת בעינה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|