ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תקציב נעלי TOGO לירקוני
תקציב הפרסום של רשת נעלי הנשים, בהיקף של מיליון שקל, עבר מבלומנקרץ ושות' לפרסום ירקוני
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
5/4/2005 11:37
רשת נעלי הנשים TOGO העבירה את תקציב הפרסום השנתי שלה, בהיקף של מיליון שקלים,  למשרד הפרסום ירקוני. עד כה, טופל התקציב על-ידי בלומנקרץ ושות'.

לדברי עידו פיגנבוים, מנהל השיווק של הרשת, "החלטנו שיש צורך בשינוי חשיבתי בתהליך בנית המותג, ולאחר מכרז ממושך נבחר ירקוני".

רשת נעלי TOGO, בבעלות מאיר נגי'בי ובני רחמני, החלה לפעול בשנת 2003 והיא מונה כיום 31 סניפים בפריסה ארצית.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...