ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מוטקה חזר לארץ
בזק בינלאומי מעלה לאוויר סרטון "מאפיה" חדש, להצגת המבצע הגדול של החברה לקראת החג
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
5/4/2005 11:52
זירת השיחות הבינלאומית מסרבת להתקרר. "בזק בינלאומי" יוצאת השבוע במבצע שיווקי גדול, באמצעות פרומרקט. במסגרת המבצע, יוגרלו מדי שבוע עד 140 אלף שקלים מבין המתקשרים לחו"ל באמצעות החברה.

את המבצע יגבה קמפיין טלוויזיה ורדיו, באמצעות משרד הפרסום "אדלר-חומסקי&ורשבסקי", שיתבסס על קמפיין "המאפיה", המלווה את המותג 014 בשנה האחרונה.

בסרטון החדש, רואים את המאפיונר מקבל שיחת טלפון ממוטקה הקיבוצניק, וכאשר חבריו שואלים אותו "what's the problem?" הוא משיב –"He said Hag Sameach".

הקמפיין, בהיקף כ-3 מיליון שקלים, יימשך כשלושה שבועות (עד ערב החג), וישלב גם פרסום מגזרי.

מנהל קריאטיב: יניב קציר, ארטדירקטור: יעל גרסון וערן טלמור, קופירייטר: יעל קורן ואריאל אילין, מנהלת לקוחות: מיכל נשיב, סופרוויזר: עופר ברנר, תקציבאית: עדי דוידזון, מפיקת משרד: נגה שגיא.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...