ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
החלטה ספורטיבית
ספורטאים חובבים מובילים את הקמפיין החדש של רשת מגה ספורט. בחברה מבטיחים לעזור לספורטאים הבולטים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
5/4/2005 12:16
רשת "מגה ספורט" יוצאת בקמפיין לפסח, בכיכובם של ספורטאים חובבים שאינם דוגמנים מקצועיים.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "באומן-בר-ריבנאי", כולל מודעות בעיתונות, תשדירי רדיו וקטלוג בהיקף של 2 מיליון שקלים.

לדברי אילנית אבי גיא, סמנכ"ל השיווק והסחר של הרשת, "בקמפיין לשנת 2005 בחרנו לקדם את הספורטאי החובב. במהלך השנה הקרובה, נקיים מספר מיונים ותחרויות אשר בסופם תורכב נבחרת הספורטאים הבולטים, כאשר כל אחד מהם יזכה לעזרה בהשגת מטרתו הספורטיבית".

מנהלת לקוחות: דיתי קליין, סופרוויזר : עינת יונגר, תקציבאית: לינור קרן, מנהל קרייאטיב: דיוויד אדלשטיין, ארט: מיכל גונן, קופירייטר: אמיר אריאלי, מפיקה : נטלי שזר, צלם: מיכה קירשנר, פלנינג: ליבי כץ.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...