 |
/images/archive/gallery/284/937.jpg סדרת מאזולה החדשה
 |
|
|
יוניליוור משיקה סדרת מרגרינות חדשה, תחת המותג "מאזולה", שאמורה לסייע בשמירה על הלב |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
עירית יוסילביץ' 5/4/2005 13:28 |
|
|
|
|
 |
יוניליוור פותחת חזית בשוק הממרחים ומשיקה סדרת מרגרינות חדשה, תחת המותג "מאזולה", בהשקעה של למעלה מ-10 מיליון שקלים.
לטענת החברה, סדרת מאזולה החדשה מסייעת לשמירה על בריאות הלב, באמצעות הרכב מאוזן של חומצות שומן חיוניות.
"פיתחנו מודל משותף עם איגודי הקרדיולוגים בישראל, רופאי המשפחה ועמותת הדיאטניות (ע.ת.י.ד), במטרה להוביל לשינוי תפיסתי והתנהגותי ולהטמעת הרגלי תזונה בריאים בקרב הקהל הרחב" - הכריז היום סמנכ"ל השיווק של החברה, יהודי ליפמן.
לדבריו, "יוניליוור ישראל" מובילה את קטגוריית המרגרינות, שהיא הגדולה מבין קטגוריות הממרחים. "כמוביל שוק וכחברה המובילה באיכות, אנו רואים זאת כאחריותנו לספק לצרכן מזון בריא יותר, טעים יותר המותאם להמלצות העדכניות של משרד הבריאות וארגון הבריאות העולמי".
השקת הסדרה תלווה בקמפיין פרסום, באמצעות "ראובני-פרידן", שיכלול טלוויזיה, פעילות קידום מכירות ופעילות בנקודות המכירה, בהיקף של 4 מיליון שקלים.
שוק המרגרינות בישראל מגלגל כ-100 מיליון שקלים בשנה , ורשם עלייה של 4.6%, לעומת אשתקד.
"יוניליוור ישראל" מחזיקה בנתח שוק של 82%, על פי החלוקה הבאה: בלו בנד 57% ומאזולה 25%. המתחרות העיקריות של החברה על נתח הבריאות הן: אוליביה, באמצעות המותג "ויקול" 10% ועץ הזית 6%.
מ"אוליביה" נמסר כי: "אוליביה היא החברה היחידה שפיצחה את קוד המרגרינה הבריאה. התהליך שלנו הוא שקוף ומוגן בפטנט שרשום ברחבי העולם. גם אחרי השקת המרגרינות החדשות של מאזולה, ויקול ממשיכה להוביל עם ערכים בריאותיים טובים יותר".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|