ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מתגרים בקסטרו
רשת האופנה TAG WOMAN, העלתה שלט פרסום מול חנות הדגל של "קסטרו" במסגרת קמפיין חדש
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
10/4/2005 12:24
רשת האופנה TAG WOMAN השקיעה 3.5 מיליון שקלים בקמפיין פרסום נרחב, באמצעות אופטימום.

הקמפיין כולל שילוט חוצות, עיתונות ארצית, פעילות קידום מכירות וקטלוג בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית ויארה שוטרטובה, הממשיכה כפרזנטורית של הרשת עונה שנייה ברציפות.

בנוסף, מעלה הרשת שלט פרסום על קיר באורך 200 מטר, מול חנות הדגל של קסטרו במתחם דיזינגוף סנטר.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...