 |
"מוטורולה ישראל" העבירה את תקציב הפרסום של חטיבת הטלפונים הסלולריים שלה למשרד הפרסום "פוגל אוגילבי". התקציב, בהיקף מוערך של 2 מיליון דולר, טופל ב-7 השנים האחורונות ב"פובליסיס אריאלי".
לדברי יובל פרידן, מנהל השיווק של החטיבה, השינוי במערך הפרסום הוא חלק מההיערכות העולמית של מוטורולה לחיזוק אסטרטגיית המותג בכל השווקים בהם היא פועלת, והאחדת המסרים.
"אנו נפרדים מהצוות המקצועי באריאלי כידידים, מודים לכולם על הדרך המרתקת שעשינו ביחד בשנים האחרונות, ומסתכלים קדימה בציפייה לעבוד עם פוגל-אוגילבי לקראת השקתם של המכשירים החדשים הצפויים לנו בקרוב", אמר פרידן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|