ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
פינוק לכל החושים
שטראוס משיקה מהדורה מוגבלת של "מגנום חושים". ההשקה תגובה בקמפיין פרסום בינלאומי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
10/4/2005 12:40
גלידות שטראוס משיקה סדרה חדשה של שלגוני מגנום במהדורה מוגבלת לקיץ, תחת השם - "מגנום  חושים".

לדברי רונן זהר, סנכ"ל השיווק של החברה, "מגנום חושים משווק בכ-20 מדינות, וצפוי למכור השנה 124 מיליוני יחידות ברחבי העולם".

השקת הסדרה תלווה בקמפיין פרסום בינלאומי, שיעלה בארץ באמצעות משרד הפרסום "ראובני-פרידן", קמפיין אינטרנט באמצעות נקסט אין, ופעילות חוויתית למותג באמצעות חברת טרגט מרקט.

סך ההשקעה במהלך, עומדת על כמיליון דולר, והוא ילווה בסיסמה: "פינוק שלא מן העולם הזה".

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...