 |
גלידות שטראוס משיקה סדרה חדשה של שלגוני מגנום במהדורה מוגבלת לקיץ, תחת השם - "מגנום חושים".
לדברי רונן זהר, סנכ"ל השיווק של החברה, "מגנום חושים משווק בכ-20 מדינות, וצפוי למכור השנה 124 מיליוני יחידות ברחבי העולם".
השקת הסדרה תלווה בקמפיין פרסום בינלאומי, שיעלה בארץ באמצעות משרד הפרסום "ראובני-פרידן", קמפיין אינטרנט באמצעות נקסט אין, ופעילות חוויתית למותג באמצעות חברת טרגט מרקט.
סך ההשקעה במהלך, עומדת על כמיליון דולר, והוא ילווה בסיסמה: "פינוק שלא מן העולם הזה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|