 |
UMI, יבואנית דגמי ג'נרל מוטורס בישראל, יוצאת בקמפיין חדש למותג שברולט, תחת הסיסמה: "אתה יכול להיות שקט".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס שקיבל לאחרונה את תקציב המותג, יכלול בשלב הראשון שילוט חוצות וקטלוג.
בהמשך, צפויים לעלות קמפיין טלוויזיה, אינטרנט ומודעות בעיתונות. סך היקף ההשקעה בקמפיין, עמוד על כ-7 מיליון שקלים.
לדברי אבי ארוך, סמנכ"ל שיווק UMI, "מטרת קמפיין החדש לדגמי שברולט 2006, היא למצב את המותג כמכונית, המקנה לרוכש אותה שקט נפשי ויחס עלות-תועלת גבוה". ארוך ציין כי היעד של UMI הוא למכור במהלך 2005 כ- 11,000 מכוניות מדגמי 2006.
מנהלת אשכול לקוחות - כומי כרמון , סופרוייזרית - מאיה צוראל, תקציבאית - ענבל בן הרוש, פלנר - אבנר פרלמוטר , נהל קריאטיב - רוני שניידר , מנהלת קריאטיב אשכול - מירב קורן, צוות קריאטיב - עמוס טהר, ארז רובנשטיין, אורי הורביץ, מנהל מחלקת מדיה - איתן גיל, מדיה פלנרית - תמי זוזות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|