 |
רשת מרפאות פרופורציה יוצאת בקמפיין לקידום הסרת שיער בלייזר וטיפולים אסתטיים, לקראת הקיץ.
לצפייה בסרטון הראשון, לחצו כאן.
הקמפיין יכלול שני סרטונים, שיוקרנו על גבי 250 המסכים הטלוויזיוניים, שמפעילה חברת Infomotion בתחבורה הציבורית.
שירית ויינבך, מנהלת השיווק של הרשת, מסרה כי "כחלק מהאסטרטגיה השיווקית הכוללת של הרשת לקראת הקיץ, החלטנו לפנות אל הקהל הצעיר. מסקרים שערכנו עולה כי התחבורה הציבורית משמשת צומת מרכזי לבני נוער, חיילים וסטודנטים ולכן בחרנו להתמקד תחילה דווקא במדיה זו".
לצפייה בסרטון השני, לחצו כאן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|