 |
טמפו יוצאת במהלך קונספטואלי להדגשת חוויית השתייה של בירה הייניקן, בטמפרטורות מתחת לאפס.
לשם כך תפיץ טמפו יותר מ-300 מקררים, תחת השם SUB ZERO מעוצבים וצבועים בצבעי המותג בפיצוציות וחנויות נוחות.
המהלך, בהשקעה של כמיליון דולר, הינו המהלך העיקרי של היינקן לקיץ 2005, והוא ילווה בסדרה של פעילות שיווק, פרסום וקידום מכירות.
יואש בן-אליעזר, מנהל חטיבת הבירה בטמפו: "טמפרטורת הבירה היא פרמטר מרכזי בחוויית השתייה. בכוונתינו להוביל מהלך שבו נשלוט על טמפרטורת הבירה על מנת להבטיח שהצרכן יוכל להנות מחויה מרעננת יותר של בירה קרה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|