 |
חברת הלווין yes תצא בשבוע הבא בקמפיין לקידום הסדרה "עקרות בית נואשות",שתעלה לשידור בערוץ yes+ ב-15 במאי. הקמפיין יכלול פעילות קידום מכירות ואינטרנט, בהיקף כרבע מיליון דולר, בליווי הסלוגן: "כל האמת על חיי הנישואין...".
במסגרת הפעילות, תמתג yes כ-850 אלף שקיות של הדיוטי פרי והמשביר החדש לצרכן בלוגו yes, בתמונת כוכבות הסדרה ובסלוגן וכן תחלק פליירים. בנוסף, תחלק החברה כחצי מיליון מגבונים לחים ממותגים ברוח הסדרה, במוקדי בילוי שונים.
מהחברה נמסר כי "הבחירה בפעילות זו נעשת, על מנת לפנות ישירות לקהל היעד, תוך התמקדות בקהל הנשי, אשר מתאפיין במודעות גבוהה לאופנה, אוהב לבלות, מרבה לנסוע לחו"ל ומתעדכן בדברים החדשים. מדובר בקהל המעוניין להיחשף לתכני טלוויזיה נועזים ,עדכניים ופורצי גבולות".
|
 |
 |
 |
 |
|
|