 |
"יוניליוור ישראל" תעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה למרקי התיבול והעשרה של קנור.
הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום "ליניאל-זינגר DDB", הוא בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים.
לצפייה בסרטון, לחצו כאן.
הקמפיין החדש הוא חלק מהקונספט של קנור - "קנור. YO הפתעת אותי". כפי שפורסם ב- NRG מעריב עבר המותג רענון מיצובי ומעבר לקונספט פרסומי של הפתעה והנאה.
בסרטון נראה שליח מהסופר, המגיע לביתה של בחורה נאה העסוקה בבישול. רגע לפני שהשליח פונה ללכת, קוראת לו הבחורה לטעום מהתבשיל שהכינה, היא מאכילה את השליח בכף והשניים מתחילים להתנשק, כאשר לפתע נכנסים הביתה שני ילדים וקוראים לשליח – אבא.
סמנכ"ל קריאייטיב: דני זילברמן, מנהלת קריאטיב: זהר נעמן, קופירייטר: צביקה סופר, ארט: גלית קונפורטי, פלנר בכיר: ענבר לוינגר, סופרוויזר: טל פלוסקר, תקציבאית: כרמית אילוז.
|
 |
 |
 |
 |
|
|