ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
שילוח, אדלר מאחוריך
אדלר-חומסקי התברג למקום השני בטבלת משרדי הפרסום. יוניליוור היא המפרסמת הגדולה במשק
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
25/4/2005 12:00
מק’אן-אריקסון ממשיך לשמור על מיקומו כמוביל טבלת משרדי הפרסום, עם היקף תקציבים בסך  8.066 מיליון דולר(מחירים ריאליים). כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום לחודש מרץ.

ההפתעה של הטבלה שמורה הפעם לאדלר-חומסקי&ורשבסקי, שהצליח להתברג למקום השני עם פרסום בהיקף של 7.626 מיליון דולר. המשרד, המחזיק דרך קבע את המקום ה-4 בטבלה, העלה בחודש
החולף מספר קמפיינים מושקעים בהם: לבזק, מפעל הפיס, קלאבמרקט ו-Esc, שהצליחו לקרב אותו לראש הטבלה.

באומן-בר-ריבנאי מדורג במקום השלישי, עם היקף פרסום של 6.382 מיליון דולר; ראובני-פרידן מדורג רביעי עם היקף פרסום של 4.419 מיליון דולר; וסוגר את החמישייה הראשונה שלמור-אבנון-עמיחי, עם היקף פרסום של 4.214 מיליון דולר.
יוניליוור ממשיכה להוביל
יוניליוור ישראל ממשיכה להוביל את טבלת המפרסמים הגדולים במשק - זה החודש השני ברציפות. החברה פרסמה במהלך מרץ בהיקף של 1.662 מיליון דולר (מחירים ריאליים), כאשר מירב ההשקעה הופנה לפרסום דגני הבוקר "כריות", באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

פלאפון היתה המפרסמת הסלולרית הגדולה ביותר, ודורגה שנייה בטבלה עם השקעה ריאלית בפרסום של 1.644 מיליון דולר. המתחרות - סלקום ואורנג’ - מדורגות הרחק מאחור, במקומות  ה-12 ו-13 (בהתאמה).

בזק, שיצאה במהלך מרץ בקמפיין מיתוג מחדש רחב היקף באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, זינקה מהמקום ה-12 אל המקום ה-3 בטבלה, עם השקעה של 1.620 מיליון דולר בפרסום.

שטראוס-עלית דורגה רביעית עם השקעה בפרסום בהיקף של 1.548 מיליון דולר. את החמישייה הראשונה סוגר בנק לאומי, שפרסם במרץ היקף כולל של 1.309 מיליון דולר.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...