 |
חברת פלאפון משיקה את שירות MTV WORLD, הכולל קטעי וידאו מתוך התוכניות המובילות בערוץ MTV, בהתאמה ייחודית לסלולר.
השירות, שיוצע במסגרת תכני הדור השלישי של החברה, מושק במסגרת הסכם שיתוף הפעולה שנחתם לאחרונה בין MTV אירופה, למותג התוכן לצעירים של פלאפון - אסקייפ.
גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון, אמר היום כי ההסכם בין פלאפון ל-MTV יאפשר למותג הסלולרי להמשיך ולהתמקד בצרכים המרכזיים של הצעירים, שהראשון והחשוב בהם הוא עולם המוסיקה. "בכל המחקרים וקבוצות המיקוד שהחברה ערכה בחודשיים האחרונים, עולה כי התוכן העיקרי שהצעירים מצפים לו בדור השלישי בסלולר הוא המוסיקה והוידאוקליפים. MTV הוא ללא ספק הערוץ שמספק את התכנים הרלוונטיים ביותר בתחום זה", אומר שרון.
MTV WORLD יאפשר ללקוחות אסקייפ לצפות בקטעי וידאו מהתוכניות המובילות בערוץ, הופעות חיות, וקטעי ווידאו בהפקה ייחודית ללקוחות הדור השלישי, שיכללו המלצות על הופעות ותקליטים חדשים. בנוסף, יוכלו המשתמשים להפוך את כל קטעי הוידאו והוידאוקליפים לצלצולי video ringtone ושומרי מסך במכשירם.
כפי שפורסם ב-NRG מעריב, לפני כחודש השיקה המתחרה סלקום את שירות "סלקום ווליום",המספק אף הוא תכנים מוסיקליים שונים, דרך מכשיר הסלולר. הייחוד של סלקום הוא בהעמדת המוזיקה הישראלית במרכז, כאשר בין האמנים עימם חתמה סלקום על הסכם: שלמה ארצי, משינה, עברי לידר ומאיה בוסקילה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|