ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
יוניליוור מרעננת את דאב
משיקה מחדש את סדרת מוצרי טיפוח הגוף, במטרה להגיע ל-22% נתח שוק. המהלך יגובה בקמפיין עיתונות
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
26/4/2005 11:54
"יוניליוור ישראל" משיקה מחדש את סדרת מוצרי טיפוח הגוף של המותג דאב, בהשקעה של חצי מיליון שקל.

הסדרה החדשה כוללת חמישה מוצרים, מתוכם שלושה חדשים והחדרתה תגובה בקמפיין עיתונות, באמצעות משרד הפרסום פוגל  אוגילבי.  

סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל, יהודי ליפמן, מעריך כי ההשקה מחדש תעזור לביסוס המותג, כאשר מטרת החברה היא להגיע לנתח שוק של 22% מהקטגוריה.

יצוין כי על פי נתוני נילסן (ינואר 2005), שוק טיפוח הגוף בישראל מגלגל כ-50 מיליון שקל בשנה. לדאב נתח שוק של 18% (נילסן כספי), והשחקנים הנוספים בקטגורייה הם: קרמה (11%) , וזלין אינטנסיב קר (9%) וקליאו (7%).
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...