ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הוירוס מגיע לאינטרנט
הוניגמן השקיעה 200 אלף שקל באתר אינטרנט למותג הגלישה "וירוס", באמצעות ארק אינטראקטיב
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
26/4/2005 12:16
מותג הגלישה והנוער וירוס, מקבוצת הוניגמן, פותח ערוץ שיווקי חדש באמצעות אתר אינטרנט, בהשקעה של 200 אלף שקל.

האתרעוצב ותוכנן על ידי חברת ארק אינטראקטיב (חברה-בת של משרד הפרסום גלר-נסיס), ויוצגו בו תכנים הקשורים לספורט אקסטרים.

מיכה הוניגמן, מבעלי הרשת, מעריך כי בחודשים הראשונים יכנסו לאתר כ-50 אלף גולשים. "המותג וירוס הפונה לבני נוער הוא מותג אשר מעניק חוויה ותוכן לבני הנוער ולא רק אופנה, ולכן בניית אתר הינו מהלך טבעי. אנו מאמינים בילדים ובנוער הישראלי, ובשל אמונה זו אנו רוצים לתמוך ולטפח את הספורטאים הצעירים", אומר הוניגמן.

את המותג וירוס ניתן למצוא ברשת חנויות הוניגמן קידס, המונה 50 חנויות בפריסה ארצית. 

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...