 |
מותג הגלישה והנוער וירוס, מקבוצת הוניגמן, פותח ערוץ שיווקי חדש באמצעות אתר אינטרנט, בהשקעה של 200 אלף שקל.
האתרעוצב ותוכנן על ידי חברת ארק אינטראקטיב (חברה-בת של משרד הפרסום גלר-נסיס), ויוצגו בו תכנים הקשורים לספורט אקסטרים.
מיכה הוניגמן, מבעלי הרשת, מעריך כי בחודשים הראשונים יכנסו לאתר כ-50 אלף גולשים. "המותג וירוס הפונה לבני נוער הוא מותג אשר מעניק חוויה ותוכן לבני הנוער ולא רק אופנה, ולכן בניית אתר הינו מהלך טבעי. אנו מאמינים בילדים ובנוער הישראלי, ובשל אמונה זו אנו רוצים לתמוך ולטפח את הספורטאים הצעירים", אומר הוניגמן.
את המותג וירוס ניתן למצוא ברשת חנויות הוניגמן קידס, המונה 50 חנויות בפריסה ארצית.
|
 |
 |
 |
 |
|
|