ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תקציב דיונון עובר שוב
תקציב הפרסום של הרשת נמסר לדובצקי-זקס-אוברצקי אחרי שנה ב-GPS, במסגרת הליך התייעלות
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
27/4/2005 12:22
תקציב הפרסום של רשת דיונון, בהיקף כספי של כמיליון שקל, עובר למשרד הפרסום דובצקי-זקס-אוברצקי, זאת שנה בלבד לאחר שנמסר ל-GPS (מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי).

מדיונון נמסר כי "המהלך נעשה במסגרת הליך התייעלות ושינוי אסטרטגיה שיווקית שמובילים הוועד המנהל של דיונון
והמנכ"ל החדש ליאור טנר".

עוד נמסר כי "במסגרת המהלכים הצפויים, הוחלט לבצע שינוי חד באסטרטגיה ולהתמקד מבחינה שיווקית ופרסומית בקהל הדגל של הרשת, הסטודנטים ואנשי הסגל, לצד המשך טיפוח הקשר עם הקהלים החיצוניים".

רשת דיונון עוסקת בשיווק ספרים, ציוד משרדי, צעצועים ומוצרי פנאי. הרשת מפעילה עשרה סניפים בפריסה ארצית בקמפוסים של אוניברסיטאות ומכללות. מחזור פעילותה השנתי נאמד בכ-70 מיליון שקל.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...