ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קולות מפורסמים
עשרות סוחרים יקבלו "שיחות אישיות" מאישי ציבור ואמנים, במסגרת קמפיין חדש
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
27/4/2005 12:38
חברת ניופאן יוצאת בקמפיין סלולרי, הפונה באופן ממוקד לעוסקים בתחום החשמל והאלקטרוניקה.

במסגרת הקמפיין, יקבלו עשרות סוחרים ב שיחות "אישיות" מדמויות ציבוריות כגון אריק שרון, עומרי שרון, ביבי נתניהו, צביקה פיק, זאב רווח, פלטו שרון, שמעון פרס וטומי לפיד - שיפנו אליהם בבקשה אישית לתגבר את מכירות המותג "אינדסיט" .

לשמיעת "שיחה אישית" מצביקה פיק,
לחצו כאן.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא חלק מפרוייקט שיווקי במסגרתו יזכו סוחרים אשר יצליחו להגיע ליעד מכירות מסוים, בכרטיס טיסה למוסקווה.

אינדסיט הנו מותג המתמחה במוצרי חשמל לבית כגון תנורי בישול, מדיחי כלים ומכונות כביסה המשווק בישראל מזה 10 שנים, עם היקף מכירות של 15 אלף מכונות כביסה בשנה.


קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...