ראשי > ברנז'ה > מדיה > כתבה
בארכיון האתר
MTV משיק לוח משדרים חדש
הרשת מדווחת על גידול של 77% בנתח הצפייה המסחרי, הודות להוספת תוכניות איכות
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
28/4/2005 11:15
MTV משיק לוח משדרים חדש לקיץ. הלוח ממשיך את האסטרטגיה של הערוץ הכוללת 270 שעות של תוכניות איכות, בנוסף לתוכניות המוסיקה והוידיאו קליפים.

לדברי דן רון, מנכ"ל IMH המשווקת את ערוץ MTV בישראל, "אסטרטגיה זו הביאה להכפלת הרייטינג ולגידול של 77% בנתח הצפייה המסחרי".

לוח השידורים החדש כולל מגוון תוכניות מוסיקה לצד תוכניות ריאליטי וסדרות החוזרות לעונה נוספת, בהן:  The Osbournes  ו- I Want a Famous Face.

הרכש הישראלי החדש של MTV, ג’ייסון
דנינו-הולט, יגיש מגזין טרנדים חדשים בעולם הצעירים בשם SWITCHED ON.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

מדיה
מסתמן: סמכויות ניהול רשות השידור יועברו למנהל חיצוני  
הכלבה של קסרי  
גדי משחק בנשק  
עוד...