 |
MTV משיק לוח משדרים חדש לקיץ. הלוח ממשיך את האסטרטגיה של הערוץ הכוללת 270 שעות של תוכניות איכות, בנוסף לתוכניות המוסיקה והוידיאו קליפים.
לדברי דן רון, מנכ"ל IMH המשווקת את ערוץ MTV בישראל, "אסטרטגיה זו הביאה להכפלת הרייטינג ולגידול של 77% בנתח הצפייה המסחרי".
לוח השידורים החדש כולל מגוון תוכניות מוסיקה לצד תוכניות ריאליטי וסדרות החוזרות לעונה נוספת, בהן: The Osbournes ו- I Want a Famous Face.
הרכש הישראלי החדש של MTV, ג’ייסון דנינו-הולט, יגיש מגזין טרנדים חדשים בעולם הצעירים בשם SWITCHED ON.
|
 |
 |
 |
 |
|
|