ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מכונית בראש חוצות
פיאט יוצאת בקמפיין שילוט חוצות בולט, שגובהו 18 מטר ומשקלו כ-3 טון
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/5/2005 12:33
חברת סמל"ת, יבואנית פיאט לישראל, יוצאת בקמפיין שילוט חוצות ייחודי, באמצעות משרד הפרסום "עופר&הרץ" ובהשקעה של כמיליון שקל.

במסגרת זו, הציבה החברה מכונית מסוג פיאט מולטיפלה על גבי דגם המעוצב ככביש היורד בפיתול אל האדמה, שגובהו 18 מטר ומשקלו כ-3 טון.

הדגם הייחודי הותקן בסוף השבוע האחרון בנתיבי איילון (צפון), במבצע הנדסי מורכב.

יצוין כי פיאט רכשה את דגם השילוט החדשני לתקופה של שנה, כאשר כל 45 יום יעבור שלט החוצות למיקום מרכזי אחר.

לדברי מנהל השיווק של פיאט, אורן חסון, "המולטיפלה היא אחת המכוניות היפות הנמכרות היום בישראל ולכן החלטנו להציגה במקום ייחודי ובולט, באופן שלא נראה עד היום בישראל".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...