 |
ברליץ, בית הספר ללימוד שפות, יוצא בקמפיין רדיו הומוריסטי מבית היוצר של אדלר-חומסקי&ורשבסקי, בהשקעה של רבע מליון דולר.
להאזנה לתשדיר הראשון, לחצו כאן.
הקמפיין כולל שלושה תשדירים, שהם שירי עם מוכרים, בהם אדם שאינו יודע אנגלית מנסה לבטא עצמו בשירה, כשהוא מתרגם את השיר לאנגלית.
להאזנה לתשדיר השני, לחצו כאן.
לדברי גדי בלייכר, מנכ"ל ברליץ ישראל, מדיית הרדיו היא הטובה ביותר להעברת המסר של שיטת הלימוד בברליץ. "הרדיו מבוסס על דיבור ושמיעה כמו גם שיטת הלימוד שלנו, המאפשרת להשיג תקשורת ושיח רהוט בביטחון וכל זאת בתוך שבועיים".
להאזנה לתשדיר השלישי, לחצו כאן.
מנהל לקוחות: דני ברנדה, סופרוייזר: מירב שועלי, תקציביאת: אילנה ליסיה, מנהל קריאיטיב: יונתן סטירין, קופירייטר: שני בשי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|