 |
מוני מושונוב מככב בקמפיין החדש של פלאפון לשירותי הדור השלישי, בהיקף מיליון דולר.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, נועד לקדם את המבצע החדש של החברה, במסגרתו מוצע Samsung 740 מהדור השלישי, ב-29 שקלים בחודש.
לדברי גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון, "אנחנו מאמינים שבעקבות המבצע הנוכחי יהפוך המושג דור שלישי בסלולר ממושג ערטילאי שרק מעטים יכלו לחוות אותו עד עתה, לחווית שימוש מהנה של רבים מלקוחות הסלולר בישראל".
הסרטון הראשון שעולה לאוויר, מציג בחור בחוף הים הרואה קטע מ"קצרים", באמצעות מכשיר הפלאפון מהדור השלישי. לפתע, מגיע מאחוריו בריצה לא אחר מאשרמוני מושונוב, כוכב התוכנית.
בסרטון השני מתחמק הבחור ממסיבה שגררה אותו אישתו למרפסת, שם הוא פותח את מכשיר הפלאפון וצופה בשער מליגת העל. באותה שניה הוא שומע רעש גדול של קהל מגיע מלמטה, הוא מסתובב ומגלה שהמרפסת נמצאת מעל אצטדיון כדורגל.
מנהל קריאייטיב ראשי: שוני ריבנאי, מנהל קריאייטיב: גיא בר, ראש צוות קריאייטיב: ניב חורש, ארט בכיר: אורן עמירן, פלנינג: אורן נייגר, מנהלת הפקה: דורית גווילי, מפיקה: אודליה נחמיאס, חברת הפקה: מולה, מדיה: חן גרנות ועירית שרמן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|