 |
יפאורה תבורי מתאימה את המותג "תפוזינה" לטרנד הבריאות העולמי, ומשיקה את סדרת המשקאות "תפוזינה אקטיב", ללא תוספת סוכר ועם מחצית מכמות הקלוריות.
המוצרים החדשים יחליפו את סדרת "תפוזינה אקטיב" המכילה סוכר, כאשר סך ההשקעה במהלך עומד על כ-2 מיליון דולר.
ההשקה תלווה בקמפיין פרסום, באמצעות ראובני-פרידן, תחת הסיסמה: "הטעם המוכר ללא תוספת סוכר".
יצוין כי שוק המיצים בישרא מגלגל כ-900 מיליון שקל בשנה. השוק מחולק לקטגוריות: משקאות קלים (72%), נקטרים (24%) ומשקאות טריים (4%).
כיום מחזיק המותג תפוזינה נתח של 8% משוק הנקטרים. לדברי אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה תבורי, החברה מצפה להגיע לנתח של 15% עד סוף שנת 2006.
|
 |
 |
 |
 |
|
|