ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
אירופה מחכה למפרסמים
הערוץ הישראלי החל למכור זמן אוויר למפרסמים באירופה, ב-40 יורו לתשדיר. אלדן וסיטי טאוור כבר קנו
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
5/5/2005 11:03
הערוץ הישראלי, שמשדר השנה גם באירופה, החל למכור זמן אוויר למפרסמים.

הערוץ שמשדר תכנים מערוצים ישראליים בארה"ב וקנדה למעלה משלוש שנים, החל את פעילותו באירופה בינואר ומדווח על גיוס מנויים בלמעלה מ-25 מדינות ביבשת.

לדברי סמנכ"ל השיווק של הערוץ הישראלי, גולן שקד, "הקהילה הישראלית באירופה מרוכזת באנגליה, בלגיה, הולנד, צרפת וגרמניה במערב; ואילו במזרח בולטת הנוכחות היהודית ברומניה, הונגריה וצ’כיה".

חבילות הפרסום נמכרות ב-40 יורו לתשדיר של 30 שניות ו-24 יורו לתשדיר של 15 שניות. בין המפרסמים הראשונים שקנו חבילות פרסום: אלדן השכרת רכב, סיטי טאוור ועמותת גדולים מהחיים.

יצוין כי הערוץ גייס באחרונה את שירה ורדי לתפקיד מנהלת מדיה פרסומית כדי לנהל את אפיקי הפרסום הכוללים אתר אינטרנט ומגזין טלוויזיה.

הערוץ נמצא בעלות: I.V.P. של שלמה וולפרט (יוזם הערוץ והמנכ"ל בפועל), קרדן תקשורת, מרלז תקשורת ו-Monarchy Enterprises של ארנון מילצ’ן.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...