 |
הערוץ הישראלי, שמשדר השנה גם באירופה, החל למכור זמן אוויר למפרסמים.
הערוץ שמשדר תכנים מערוצים ישראליים בארה"ב וקנדה למעלה משלוש שנים, החל את פעילותו באירופה בינואר ומדווח על גיוס מנויים בלמעלה מ-25 מדינות ביבשת.
לדברי סמנכ"ל השיווק של הערוץ הישראלי, גולן שקד, "הקהילה הישראלית באירופה מרוכזת באנגליה, בלגיה, הולנד, צרפת וגרמניה במערב; ואילו במזרח בולטת הנוכחות היהודית ברומניה, הונגריה וצ’כיה".
חבילות הפרסום נמכרות ב-40 יורו לתשדיר של 30 שניות ו-24 יורו לתשדיר של 15 שניות. בין המפרסמים הראשונים שקנו חבילות פרסום: אלדן השכרת רכב, סיטי טאוור ועמותת גדולים מהחיים.
יצוין כי הערוץ גייס באחרונה את שירה ורדי לתפקיד מנהלת מדיה פרסומית כדי לנהל את אפיקי הפרסום הכוללים אתר אינטרנט ומגזין טלוויזיה.
הערוץ נמצא בעלות: I.V.P. של שלמה וולפרט (יוזם הערוץ והמנכ"ל בפועל), קרדן תקשורת, מרלז תקשורת ו-Monarchy Enterprises של ארנון מילצ’ן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|