 |
יחידת המאפה של עלית יוצאת במהלך של מיתוג מחדש שיכלול שפה פרסומית חדשה, לוגו חדש ואריזות חדשות, בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקלים.
הליך המיתוג יגובה בקמפיין, מבית ראובני-פרידן IPG, תחת הסיסמה: "עוגות עלית, פשוט לאכול אותן".
לימור קוז’וקרו, מנהלת שיווק ופיתוח ביחידית המאפה של עלית: "במסגרת המיתוג מחדש של עוגות עלית, החלטנו לנכס לעוגות ערכי מותג המשדרים שמחת חיים, אופטימיות, צבעוניות, קלילות ושובבות ולמעשה ליצור תחושה של כיף בנקודת המכירה ולאחר מכן גם בבית".
|
 |
 |
 |
 |
|
|