ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
עוגות ממותגות
יחידת המאפה של עלית יוצאת במיתוג מחדש בהשקעה של 3 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
8/5/2005 11:14
יחידת המאפה של עלית יוצאת במהלך של מיתוג מחדש שיכלול שפה פרסומית חדשה, לוגו חדש ואריזות חדשות, בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקלים.

הליך המיתוג יגובה בקמפיין, מבית ראובני-פרידן IPG, תחת הסיסמה: "עוגות עלית, פשוט לאכול אותן".

לימור קוז’וקרו, מנהלת שיווק ופיתוח ביחידית המאפה של עלית: "במסגרת המיתוג מחדש של עוגות עלית, החלטנו לנכס לעוגות ערכי מותג המשדרים שמחת חיים, אופטימיות, צבעוניות, קלילות ושובבות ולמעשה ליצור תחושה של כיף בנקודת המכירה ולאחר מכן גם בבית".

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...