ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תקציב כספי הפלגות לבאומן
תקציב הפרסום, בהיקף כ-5 מיליון שקל, עבר לבאומן-בר-ריבנאי. טופל עד כה בנחמני-צפריר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
8/5/2005 11:27
תקציב הפרסום של חברת כספי הפלגות קרוז, בהיקף כ-5 מיליון שקל, עבר לבאומן-בר-ריבנאי. התקציב טופל עד כה בנחמני-צפריר.

יצוין כי לאחרונה קיבלה החברה  את הזיכיון הבלעדי לשיווק אוניית הפאר DREAM Princess, והקמפיין הקרוב של החברה באמצעות המשרד החדש, יתמוך בשיווק האונייה.

הקמפיין, תחת הסיסמה "הנסיכה מהקאריביים מגשימה חלומות...", יכלול מודעות בעיתונות וסרטון טלוויזיה, אשר ישקפו את המסר הפרסומי והשיווקי, שעיקרו - נופש חלומי.

בנוסף, תצא החברה עם לוגו חדש,  שיחליף את הלוגו הקיים מהתקופה בה היתה האונייה בבעלות רויאל קריביאן העולמית.

מנכ"ל כספי ספנות, יובל כספי: "אנו צופים שבעקבות הקמפיין שירוץ בתקופה האסטרטגית ביותר בתחום התיירות יירשם גידול של כ-60 אחוז בהזמנות".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...