ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
יותר אינטראקטיב בטלוויזיה
EMTV: הוכפלה כמות הקמפיינים האינטראקטיביים ומספר הכניסות לפרסומות
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
8/5/2005 13:25
גידול של למעלה מ-50% בכמות כניסות הצופים לפרסומות האינטראקטיביות ברבעון הראשון של 2005, לעומת התקופה המקבילה אשתקד – כך עולה מנתוני EMTV, המתמחה בפרסום אינטראקטיבי בטלוויזיה.

מנתוני החברה עולה עוד כי מספר המפרסמים שבחרו להוסיף אפליקציה אינטראקטיבית לקמפיינים ברבעון הראשון - הוכפל.

סמנכ"ל EMTV, שמעון כהן, מציין כי בחודשים ינואר - מרץ 05' נכנסו למעלה מאלף צופים בממוצע לספוט, לקמפיינים של אל על, קרלסברג, ברק 013 וחברת AIG.

לדברי כהן, "יותר מפרסמים מחפשים להוסיף מימד חוויתי ומעורבות צופים בפרסומות, מה שמייצר רמת זכירות גבוהה יותר למותג, חושף את הצופה למסרים נוספים ומניע לפעולה".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...