 |
חברת כרומגן החליטה למתג כ-40 אוטובוסים ירוקים של "אגד" באזור חיפה, בהמשך לקמפיין מיתוג צי האוטובוסים האדומים של "דן" באזור ת"א, שהחל לפני מספר שבועות.
זאת בעקבות פניות רבות שהגיעו לחברה מצד אוהדי קבוצת הכדורגל "מכבי חיפה", בנושא הצבע האדום הבולט שמזוהה בעיקר עם קבוצות "הפועל".
עמוס פסטרנק, סמנכ"ל השיווק של החברה מציין ש"למרות שהצבע האדום מזוהה עם כרומגן, החליטה החברה להתחשב באוהדים ולצאת בקמפיין נוסף עם אוטובוסים ירוקים".
הקמפיין יימשך כשלושה חודשים, בהיקף כולל של -200 אלף דולר.
חברת תכנון ורכש המדיה – טופ מדיה, שילוט האוטובוסים – חברת כנען, מנהלת המותג – רקפת שמעון .
|
 |
 |
 |
 |
|
|