 |
/images/archive/gallery/300/653.jpg קמפיין קניון שבעת הכוכבים
 |
|
|
קניון שבעת הכוכבים יוצא במיזם אינטראקטיבי, המבוסס על הודעות SMS, במטרה ליצור בידול שיווקי |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
עירית יוסילביץ' 8/5/2005 14:46 |
|
|
|
|
 |
קניון שבעת הכוכבים בהרצליה משלב את שתי האהבות הגדולולת של הישראלים: קניות וטלפון סלולרי ומשיק מיזם אינטראקטיבי, המבוסס על הודעות SMS.
במסגרת זו, יוכלו המבקרים בקניון לקבל הודעות עדכון על הטבות והנחות דרך הטלפון הסלולרי שלהם, כאשר כל מי שישלח לקניון הודעת SMS "הגעתי", יוכל להצטרף לשירות.
בכל שעה תינתן הפתעה אחרת ובהנהלת הקניון מבטיחים כי כ-40% מסך ההפתעות היומיות ,יהיו ללא התנית קנייה. השירות יהיה נגיש למנויי כל החברות הסלולריות, בעלות של 40 אגורות - מחיר שליחת SMS.
השקת המיזם תגובה בפעילות פרסומית-שיווקית בהיקף כ-300 אלף דולר, תחת הסיסמה: "כל הקניון בידיים שלך". הפעילות תכלול: מודעות בעיתונות, שילוט חוצות, שיווק ישיר ל-150 אלף בתי אב באיזור השרון וצפון תל אביב, ופעילות BTL רחבה בקניון.
בקניון מקווים כי המיזם החדש ישמש פלטפורמה להנעה לביקור בקניון, ליצירת כדאיות לכניסה וקנייה בחנויות, לעידוד להארכת השהייה בקניון, לבניית פלטפורמת שיווק P2P בין החנויות למבקרים, וכן לשרטוט פרופיל לקוח עדכני.
רויטל הכט, סמנכ"ל השיווק של קניון שבעת הכוכבים: "שתי מטרות עיקריות עמדו לנגד עינינו בפיתוח המיזם - טיפוח הקשר עם הלקוח והעמקת נתח הלקוח. המיזם הוא צעד נוסף בדואט המתמשך שלנו עם מבקרי הקניון".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|