ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
אירוקה מוכנה לקיץ
תשקיע 400 אלף דולר בקמפיין למבצעי הקיץ, בכיכובם של סנדי בר ודודי בלסר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
8/5/2005 14:58
רשת משקפי השמש אירוקה תשקיע 400 אלף דולר בקמפיין קיץ בכיכובם של סנדי בר ודודי בלסר. הקמפיין, מבית היוצר של זרמון-גולדמן, יכלול מודעות בעיתונות תחת הסיסמה: "Crazy Summer", ויציג מבצעים שבועיים מתחלפים על מותגים שונים.

מייקל וולף, מנכ"ל ובעלים רשת אירוקה: "בשנים הקודמות, רשת אירוקה הציעה הנחות על מגוון מוצריה רק בסוף עונת הקיץ. השנה, אנו מנהיגים אסטרטגיית שיווק חדשה אשר במסגרתה יוכלו הצרכנים הישראליים ליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד והפתעות חדשות - במהלך כל העונה".

כזכור, כחלק ממהלך העמקת אחיזתה בתחום משקפי השמש לגברים, נבחר דודי בלסר להיות הפרזנטור של הרשת בשלוש השנים הבאות. בלסר יככב לצד סנדי בר, המובילה זאת השנה השנייה את הקמפיינים של הרשת.  בעקבות מהלך זה צופה החברה לעלייה של 20% במכירות עד סוף עונת קיץ 2005.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...