 |
חברת הקפה של עלית תצא בקמפיין שילוט חוצות חדש, תחת הסיסמה: "בדיוק כמו שאני אוהב".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי / y&r , יכלול 4 שלטים שונים ברוח פחית הקפה הנמס.
השלטים יציגו מגוון סיטואציות שפחית הקפה הנמס משתלבת בהן באופן מושלם, כגון: נעלי בית, טרנינג, ספר ו... קפה נמס עלית; DVD, חברה', נישנושים ו... קפה נמס עלית וכו'.
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי, ארטדירקטור: איילת חן(גורג'ס), קופירייטר: יאיר שיינברג, סופרוויזרית: ורד קינרייך-גולן, תקציבאי: אדם פולצ'ק, מדיה: יונייטד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|