ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מה הולך עם קפה?
עלית יוצאת בקמפיין שילוט חוצות לקפה הנמס, מבית היוצר של שלמור-אבנון-עמיחי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
9/5/2005 12:00
חברת הקפה של עלית תצא בקמפיין שילוט חוצות חדש,  תחת הסיסמה: "בדיוק כמו שאני אוהב".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי / y&r , יכלול 4 שלטים שונים  ברוח פחית הקפה הנמס.

השלטים יציגו מגוון סיטואציות שפחית הקפה הנמס משתלבת בהן באופן מושלם, כגון: נעלי בית, טרנינג, ספר ו... קפה נמס עלית; DVD, חברה', נישנושים ו... קפה נמס עלית וכו'.

מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי, ארטדירקטור: איילת חן(גורג'ס), קופירייטר: יאיר שיינברג, סופרוויזרית: ורד קינרייך-גולן, תקציבאי: אדם פולצ'ק, מדיה: יונייטד.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...