 |
חברת הכי ישיר יוצאת בקמפיין ציבורי כנגד "אחיזת החנק" של הבנקים בלקוחותיהם בעלי משכנתאות, באמצעות משרד הפרסום UNIK.
הקמפיין, תחת הסלוגן "מכסחי המשכנתא", יתמקד ברדיו ובאינטרנט, בהיקף כולל של כ-2 מיליון דולר. בנוסף, מותג כל צי רכבי החברה, ברוח הקמפיין.
לצפייה בסרטון האנטרנט, לחצו כאן.
שאול פסטרנק, מנכ"ל החברה: "הגיע הזמן שהציבור ידע - הבנקים למשכנתאות מרוויחים על גבם של הלקוחות כמיליארד שקל בשנה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|