ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מכסחי המשכנתא נכנסים לפעולה
הכי ישיר יוצאת בקמפיין אינטרנט ורדיו נגד הבנקים למשכנתאות, באמצעות UNIK
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
9/5/2005 12:13
חברת הכי ישיר יוצאת בקמפיין ציבורי כנגד "אחיזת החנק" של הבנקים בלקוחותיהם בעלי משכנתאות, באמצעות משרד הפרסום UNIK.

הקמפיין, תחת הסלוגן "מכסחי המשכנתא", יתמקד ברדיו ובאינטרנט, בהיקף כולל של כ-2 מיליון דולר. בנוסף, מותג כל צי רכבי החברה, ברוח הקמפיין.

לצפייה בסרטון האנטרנט,
לחצו כאן.

שאול פסטרנק, מנכ"ל החברה: "הגיע הזמן שהציבור ידע - הבנקים למשכנתאות מרוויחים על גבם של הלקוחות כמיליארד שקל בשנה".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...