 |
אנרג'י יוצאת בקמפיין פרסום ראשון לחטיפי הדגנים לילדים ונוער שהושקולאחרונה.
הקמפיין, תחת הסיסמה: "תעשה לעצמך משהו טוב", הופק על-ידי אדלר-חומסקי&ורשבסקי, בהיקף כחצי מיליון דולר.
סרטון הטלוויזיה מציג חבורת נערים בסיטואציה של נסיעה על סקטבורד בטכניקה מיוחדת.
לדברי אנני בירן, מנהלת השיווק של החברה, "אנרג'י מציגה בכניסה לקטגוריית הנוער והילדים את מסר הבריאות באמצעות הצגת האנרגיה ופעילות ספורטיבית מהנה".
מנהל לקוח- אבשלום הרצוולף, סופרוויזרית- ענת פישר לבנטון, תקציבאית- מרב באור, מנהל קריאייטיב- יונתן סטירין, ארט דיירקטור- בן סבר, קופירייטר- יפתח חוצב, מנהלת פלנינג- אורית מולי, מפיקת משרד – נוגה שגיא, חברת הפקה- מולה הפקות, במאי – רם מצא.
|
 |
 |
 |
 |
|
|