ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מה באמת קרה לעוזרת?
הגרסה המלאה של הפרסומת לטלוויזיות ה-LCD של שארפ, תעלה באינטרנט
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
9/5/2005 13:01
לאחר שצונזרה לבקשת זכייניות ערוץ 2, עולה כעת הגרסה המלאה של הפרסומתהחדשה לטלוויזיות ה-LCD של שארפ - באינטרנט.

הסרטון, שעלה לאחרונה לאוויר, כלל במקור סצינה בה עוזרת הבית המפוחדת לאחר ששברה את הטלוויזיה, פורצת בבכי מר ובוחרת להתאבד.

לאור מחאת הזכייניות, שונתה הסצינה על ידי משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG ובסרטון ששודר לבסוף, מוותרת העוזרת על ההתאבדות ובורחת מהבית בבכי.

הסרטון המקורי, כולל הסצינה החתוכה, יעלה כאמור בפורטל וואלה!, בהשקעה של 50 אלף דולר וילווה בטיזר של זוג רגליים מתנדנדות ולידו השאלה: "מדוע התאבדה העוזרת של הברגמנים?".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...